چگونه سه سوته قاب گوشی را تمیز کنیم؟

نویسنده : yaseramir

زمان مطالعه : دقیقه
مقالات

03آوریل2024|44: 16

امروزه اکثر افراد از قاب برای گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند که انواع مختلفی از آن‌ها در بازار وجود دارد.  این قاب ها مزایای زیادی از جمله محافظت از گوشی ما را برعهده داردند و با ظاهری زیبا جلوه ایی دیگر به گوشی هوشمند می‌بخشند؛ اما بعد از یک مدت استفاده برخی قاب ها که دارای رنگ روشن هستند و یا استفاده مدام باعث می‌شود جای انگشتان دست که بیشتر برای قاب های سیلیکونی اتفاق می‌افتد و یا آلودگی هوا و یا آلودگی های دیگر روی آنها تاثیر منفی داشته باشد، ما روزانه از گوشی همراه خود به وفور استفاده می‌کنیم و این آلودگی ها با توجه به ازدیاد بیماری در برخی فصول و یا بیماری‌های اپیدمی مثل کرونا، آنفولانزا و غیره جذب قاب گوشی ما شود.

اما راه حل و خلاصی از این معایب چیست؟ آیا باید دائم گارد گوشی خود را عوض کنیم؟ یا باید ازخرید قاب‌هایی با رنگ روشن منصرف شویم؟

برای پاسخ به سوالات بالا با وی‌آی‌پی‌رسا همراه باشید ما راه حل های ساده و کاربردی را برای شما داریم

 

 

محلول کف و روش جایگزین

شاید در برخی سایت ها و یا سرچ در اینترنت با این تیتر که گوشی خود را با مایع ظرفشویی تمیز کنید برخورد کرده اید.

اما می‌دانیم که این مایع به علت داشتن مواد شیمیایی میتواند از مقاومت قاب ما بکاهد و یا پارچه مخملی داخل قاب های سیلیکونی که برای محافظت هستند را خراب کند. شاید یک بار امتحان آسیب قابل رویتی به گارد گوشی نزند اما استفاده مداوم باعث خرابی قاب  می‌شود. البته برخی قاب های سیلیکونی قابل شستشو هستند که در فروشگاه ما میتوانید به راحتی از قاب ها دیدن کنید.

استفاده از دستمال تمیز کردن مخصوص عینک و یا دوربین و یا لوازم الکترونیکی، به خوبی می‌تواند کارآمد باشد این دستمال ها از جنس میکروفایبر هستند و به خوبی آلودگی را به خود جذب می‌کنند و در انتها با یک دستمال آن را خشک و دوباره استفاده کنید.

سایر قاب‌ها

چند روش برای تمیز کردن این قاب‌ها وجود دارد

از آب و صابون استفاده کنید ابتدا قاب را داخل محلول خیسانده و با یک مسواک خراب که دیگر استفاده نمی‌کنید به آرامی آلودگی‌ها را پاک کنید.

اگر لک ها به سختی پاک می‌شوند پس از شستشو قاب را خشک نمده بعد با یک دستمال ترجیحاً از دستمال عینک استفاده کنید. کمی دستمال را به الکل آغشته کنید و به صورت رفت و آمد لکه را پاک کنید.

استفاده از آب اکسیژنه هم می‌تواند به سفیدی و از بین بردن لکه زرد که روی قاب‌های شفاف است موثر باشد.

برای تمیز کردن قاب‌های چوبی می‌توانید یک قطره روغن را روی دستمال ریخته و با آن قاب را تمیز کنید و برای مراقبت بیشتر روغن نارگیل، واکس چوب هم می‌توان گزینه مناسبی باشد.

برای قاب‌های چرمی از مواد شیمیایی استفاده نکنید. از صابون نرم و آب استفاده کنید و حتما از محصولات مراقبتی چرم برای قاب خود استفاده شود.

برای قاب‌های پارچه‌ایی بهتر است از صابون های مخصوص آرایشی همان صابون نرم استفاده شود. برای استفاده از مواد شوینده اطمینان حاصل کنید که لطمه ایی به قاب نزند. بهتر است برای تمیز کردن این نوع گاردها از آب گرم و مواد شوینده قوی جدا خودداری کنید.

ضدعفونی کردن قاب

بهتر است از الکل ایزوپروپیلیک استفاده شود این ماده قاب شما را از هر آلودگی و میکروبی پاک می‌کند کمی از ماده را به پارچه آغشته کرده و با آن قاب را ضدعفونی کنید.

هر چند وقت باید قاب را تمیز کرد؟ بهتر است هفته ایی یک بار ضدعفونی کنید و حداقل هر دو هفته تمیز نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت بشوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز مشتریان معمولی و 30 روز مشتریان پلاس و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.