چند نکته ضروری قبل از خرید قاب گوشی

نویسنده : yaseramir

1

زمان مطالعه : دقیقه
مقالات

26سپتامبر2023|04: 11

در این روزها که قیمت گوشی‌های هوشمند روبه‌افزایش است و تهیه یک گوشی جدید سختی‌ها و دردسرهای خودش را دارد، علاوه بر قیمت جابه‌جایی اطلاعات و عکس‌ها و فیلم‌ها و حتی مخاطبان ممکن است ساعت‌ها شما را مشغول نگه دارد. اما برخی افراد می‌گویند که از گوشی خود به‌خوبی مراقبت کرده؛ اما باز ناخودآگاه ممکن است گوشی هوشمند از دستتان یا در هنگام گذاشتن روی میز یا ریختن آب و هزاران اتفاق دیگر دچار مشکل و نقصی شود که خسارت سنگینی را در پی داشته باشد.  همه ما حداقل یک‌بار تجربه خیس شدن و یا افتادن گوشی‌هایمان را داریم.

یکی از بهترین روش‌های محافظت از گوشی استفاده از قاب و گارد مناسب  گوشی است. اما قبل از تهیه یک قاب باید نکاتی را در نظر بگیریم که وی آی پی رسا به‌عنوان بزرگ‌ترین واردکننده قاب در کشور چند نکته را برای خوانندگان در نظر گرفته است. قبل از خرید گارد گوشی همراه باید قابی مناسب گوشی همراه خود و همان مدل گوشی خود را تهیه کنید؛ زیرا خروجی‌ها و کلیدهای صدا ممکن است کارایی لازم را نداشته باشند، پس بهتر است قاب همسان مدل گوشی باشد.  نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، این مورد است که محافظت از گوشی در اولویت است، پس بهتر از جنس خوب و باکیفیت تهیه کنید.

تنوع و مدل‌های زیادی از گارد گوشی برای یک نوع  گوشی هوشمند وجود دارد که در این مقاله سعی شده به برخی از آنها اشاره شود.

 

قاب‌های سیلیکونی 

نام دیگر این پوشش‌ها، ژله‌ای و یا سیلیکونی است که جز محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین نوع قاب است که از مقاومت خوبی برخوردار است. این قاب‌های پلاستیکی که نرم هستند و از گوشی به‌خوبی محافظت می‌کنند. این نوع قاب به علت داشتن لبه تا حدودی از صفحه‌نمایش گوشی شما مراقبت کرده و تا حدودی مقاوم در برابر آب نیز هستند. در انتخاب قاب‌های سیلیکونی باید دقت کافی را داشته باشید تا خروجی‌ها به‌خوبی برش خورده باشند و لبه قاب روی گوشی شما قرار گیرد در غیر این صورت احتمال اینکه شارژر به‌درستی به درگاه وصل نشود و عمر باتری و یا آسیب به پورت شارژر، خود باعث ایجاد خسارت شود.

قاب‌های فولیو Folio

این قاب‌ها که  دورتادور گوشی را می‌گیرند از مقاومت خوبی برخوردارند و مناسب اشخاصی است که می‌خواهند پوشش کاملی را برای گوشی خود داشته باشند. این قاب‌ها به کتابی هم معروف هستند.

قاب ضربه‌گیر یا بامپر

این نوع قاب که دارای پشت شفاف است رنگ گوشی شما را نمایش می‌دهد؛ اما لبه و فریم دور گوشی را بیشتر در معرض افتادن است را پوشش داده و این نوع قاب ضخامت و اندازه گوشی شما را افزایش نمی‌دهد. تنوع زیاد و رنگ‌بندی متنوع انواع سلیقه‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. این قاب تنها از فریم گوشی محافظت می‌کند و اگر گوشی روی سطح ناهموار بی افتد این قاب هیچ کمکی به شما نمی‌کند.

قاب‌های فانتزی

این نوع قاب‌ها که از جنس‌های مختلفی است با اشکال گوناگون در بازار موجود است. وی آی پی رسا به عنوان وارد کننده انواع قاب های فانتزی در بازار تهران سالهاست به فعالیت مشغول است،  این قاب ها با اشکال فانتزی خرسی و یا پروانه ایی در بین همه طرف‌داران زیادی دارد این نوع قاب‌ها از نظر تنوع طرح، بیشترین تنوع را  نسبت به سایر قاب‌ها دارد به همین منظور اکثر افراد این نوع قاب‌ها را می‌پسندند .

معایب استفاده از قاب

اگر شما قاب مناسبی برای گوشی خود انتخاب نکنید در هنگام شارژ با مشکل مواجه می‌شوید و یا دسترسی شما به خروجی ها و ورودی‌ها محدود می‌شود و یا دکمه های کم و زیاد ولوم گوشی هم به خوبی کار نمی‌کند. احتمال اینکه لبه های قاب به صفحه محافظ گوشی شما فشار وارد کند باعث شکستگی و یا درست کارنکردن صفحه خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت بشوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز مشتریان معمولی و 30 روز مشتریان پلاس و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.