بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۴: رهگیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و ویژگی‌ها

نویسنده : yaseramir

1

زمان مطالعه : دقیقه
مقالات

28آوریل2024|55: 16

در دنیای امروز، تکنولوژی موبایل با سرعتی شگفت‌آور در حال پیشرفت است. از تلفن‌های هوشمند با دوربین‌های با کیفیت بالا گرفته تا امکانات ارتباطی پیشرفته، تکنولوژی موبایل هر روز جنبه‌های جدیدی از زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های پیشرفت تکنولوژی موبایل، بهبود دوربین‌های تلفن همراه است. تولیدکنندگان بزرگ تلفن همراه، دوربین‌هایی با قابلیت‌های پیشرفته مانند زوم اپتیکال بالا، قابلیت‌های عکسبرداری در نور کم و فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را به تلفن‌های خود اضافه کرده‌اند.

امروزه تعداد زیادی تلفن هوشمند مختلف در بازار موجود است، که انتخاب بهترین آن‌ها ممکن است آنقدر‌ها هم که به نظر می‌رسد ساده نباشد. تیم وی‌آی‌پی‌رسا کوشش کرد تا تلفن‌های هوشمند سال جدید را بررسی کند و دیدی گسترده به شما همراهان همیشگی برساند.  این لیست فقط تعدادی  از بهترین گزینه‌ها را در حال حاضر به شما ارائه دهم.

ما در این مقاله به برخی از پرچم‌داران این صنعت پرداخته‌ایم تا اخر مقاله همراه وی‌آی‌پی‌رسا باشید.

گلکسی S24Ultra  

 

بهترین گوشی هوشمند در حال حاظر که با شرایط کشور هم سازگار است گوشی‌های سامسونگ و نرم افزار اندروید می‌باشد. در مجموع به  به دلیل صفحه نمایش 6.8 اینچی فضای بیشتری را به خود اختصاص داده است، باتری5000 میلی امپر یونی این قطعه را  قابل اعتماد کرده و 12گیگ رم داخلی و با حافظه 256 512/ و 1 ترابایتی میتواند تمام اطلاعات شما را درخودش نگه دارد، یکی از ویژگی‌های  دیگر این محصول پرچم دار است و ویژگی‌های فراوانی که این محصول دارد و برخی از آن‌ها توسط مدل جدید هوش مصنوعی تولیدی خود این شرکت ارائه می‌شوند، تعلق می‌گیرد. البته، بهترین گوشی در کل ممکن است دقیقاً بهترین گوشی برای شما نباشد. برای سایر گزینه‌های برتر، لیست زیر را ببینید.

مزایا:

بهترین نمایشگر موجود در هر گوشی هوشمند Dynamic LTPO AMOLED 2X

راه‌اندازی دوربین چهارگانه دوربین تله‌‌فوتو 50 مگاپیکسل

ویژگی‌های هوش مصنوعی ارزش جدیدی ارائه می‌دهند
معایب: هزینه این گوشی در هنگام لانچ و عرضه از برخی از لپ‌تاپ‌ها بیشتر بود

اگر برای این مدل گوشی به دنبال قاب و گارد هستید وی آی پی رسا میتواند شما را راهنمایی و در نهایت به خرید محصول مطمئن هدایت کند.

آیفون 15 پرومکس

آخرین آیفون ۱۵ پرو مکس همه چیز‌هایی را که یک گوشی هوشمند پرچمدار ممتاز باید ارائه کند، از جمله نمایشگر 6.7 اینچی درخشان برای تمام مصرف رسانه‌ها-و البته بهره وری بهتر تلفن همراه.

در این مدل تفاوت را با سایر مدل‌های قبلی به خوبی می‌توان احساس کرد، زیرا به جای فولاد ضد زنگ از تیتانیوم ساخته شده است و بنابراین به طور قابل توجهی سبکتر و از نظر ارگونومیک بهتر در دست جا می‌گیرد. همانطور که جیسون هاینر، سردبیر ZDNET در بررسی خود اشاره کرد، این باعث می‌شود که آیفون ۱۵ پرو مکس به طور قابل توجهی راحت‌تر برای استفاده شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آیفون ۱۵ پرو مکس اتصال USB-C است. به ویژه، یکی که از شارژ سریعتر و انتقال داده پشتیبانی می‌کند سرعت انتقال اطلاعات ایفون 15 پرو و ایفون 15 پرو مکس به 10 گیگابایت بر ثانیه می‌رسد و مطابق با استانداردهای USB 3.0 است.
مزایا
دکمه اکشن قابلیت سفارشی‌سازی جدیدی را به ارمغان می‌آورد

سبک‌تر و راحت‌تر

صفحه نمایش روشن‌تر که روشنایی آن‌ها به 1000 نیت افزایش یافته است، برای استفاده بهتر در فضای باز دوربین زوم ۵X برای عکس‌های با کیفیت بالا
معایب:
عمر باتری می‌توانست طولانی‌تر باشد

رجیستر نشدن در ایران

 

گوگل ۸ پیکسل پرو

شاید با این سری از گوشی‌ها آشنایی کمتری داشته باشیم، شرکت گوگل همانند سایر شرکت‌های ابر قدرت که به تولید محصول می‌پردازند گوشی‌های هوشمندی را تولید کرده است.

پیکسل 8 پرو دارای نمایشگری 6.7 اینچی از نوع LTPO با رزولوشن 2992 در 1344 است  این مدل گوشی  اندروید 14 عرضه شده‌اند و گوگل اعلام کرده که هر دو مدل تا 7 سال آپدیت نرم افزاری و امنیتی دریافت خواهند کرد. پیکسل 8 پرو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. و این گوشی از یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.
این گوشی همانند دو رقیب خود (اپل و سامسونگ) دارای کیفیت دوربین عالی است که بسته به دمای نور و رنگ را تنظیم می‌کند.

آخرین مدل دارای یک تنظیم لنز سه‌گانه است، با لنز اولیه ۵۰ مگاپیکسل، یک لنز فوق‌العاده ۴۸ مگاپیکسل که به طور قابل توجهی توانایی بیشتری در ضبط عکس‌های دور و نزدیک دارد.

ناتینگ فون ۲a

این گوشی از نظر طراحی دارای کیفیتی مناسب است که یک فریم پلاستیکی دورتا دور آن را پوشانده است. نمایشگر 6.7 اینچی اندازه این گوشی را دربین بالارده های موبایل جای داده است. این گوشی یک باتری 4290 میلی‌آمپر ساعت دارد که با شارژر 45 واتی به خوبی شارژ می‌شود.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت طراحی منحصر به فرد
استفاده از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 7200 پرو با معماری 4 نانومتری باعث بهبود عملکرد این گوشی شده است. دایمنسیت 7200 یه تراشه نسبتا جدید هست که توسط شرکت مدیاتک طراحی و ساخته شده است. این تراشه خیلی کوچیک و مصرف انرژی کمی دارد این مدل با حافظه 8 گیگ رم با 128 گیگ حافظه

12 گیگ رم با 256 گیگ حافظه

خاص و متفاوت بودن این گوشی اون را از سایر برندها متمایز کرده است پس اگر به دنبال سبک‌های
خاص و یونیک هستید این گوشی مناسب شماست. ناتینگ فون از دسته برندهایی است که به علت قیمت مناسب در کشورهای دیگر طرفداران خاص خود را دارد.

 

سخن آخر

در این مقاله سعی شد به گوشی های هوشمند 2024 که جز پرچم‌داران هستند پرداخته شود و به ویژگی های آنها پرداخته شود البته لازم به ذکر است که این نوع مدها در حال حاظر در بازار وجود دارند و ممکن است تا اخر سال مدلهای جدید با امکانات بهتری از سوی تولیدکنندگان وارد بازار شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت بشوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز مشتریان معمولی و 30 روز مشتریان پلاس و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.